Εξυπηρέτηση Πελατών | Πληρωμή / Αποστολή

ΝΕΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ 2018

1. Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Η πληρωμή για κάθε παραγγελία σας γίνεται μόνο με την κατάθεση του ποσού σε λογαριασμό της εταιρείας μας.

ΠΕΙΡΑΙΩΣ GR03 0172 2160 0052 1609 7990 795
EUROBANK   GR 14 0260 3360 0007 7020 0980 761
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΜΟΥΛΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

2. Πως θα φτάσουν τα προϊόντα σε μένα;

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη. Το μεγάλο εύρος προϊόντων σε διάφορα μεγέθη και βάρη δεν μας επιτρέπει τον υπολογισμό ενός γενικού κόστους αποστολής. Θεωρούμε καλύτερη λύση το να επιλέγετε εσείς αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάποια μεταφορική εταιρεία ή εταιρεία courier, πάντα σε επαφή μαζί μας. Σκοπός μας είναι πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση σας.

3. Είμαι επαγγελματίας. Δικαιούμαι καλύτερες τιμές;

Αν  είστε επαγγελματίας, έχετε την δυνατότητα για έκπτωση στις τιμές λιανικής που αναγράφονται στο site. Επικοινωνήστε μαζί μας για να καταγράψουμε τα στοιχεία σας και να σας δώσουμε σχετικό κωδικό. Με το που θα κάνετε login με τον κωδικό επαγγελματία, θα είστε σε θέση να δείτε διάφορα άλλα είδη και τις καινούργιες τιμές που ισχύουν.

4. Πόσο χρόνο περίπου θα κάνουν τα προϊόντα να φτάσουν σε μένα;

Αν έχουμε σε στοκ τα προϊόντα της παραγγελίας σας, μπορείτε να τα έχετε σε 1-2 εργάσιμες. Αν χρειάζεται να τα παραγγείλουμε, ο χρόνος παράδοσης θα είναι ελάχιστα μεγαλύτερος. Σε κάθε περίπτωση, θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας για να είστε σίγουροι σχετικά με το πότε θα έχετε στα χέρια σας τα εμπορεύματα.

5. Δεν είμαι σίγουρος/-η για το ποιο προϊόν θα καλύψει τις ανάγκες μου. Τι μπορώ να κάνω;

Αν έχετε αμφιβολίες για την καταλληλότητα οποιουδήποτε εμπορεύματος, μπορείτε πριν προχωρήσετε σε παραγγελία, να έρθετε σε επαφή μαζί μας. Θα φροντίσουμε να λύσουμε τις όποιες απορίες έχετε και να σας συμβουλεύσουμε για το τι σας συμφέρει. Αυτό που θέλουμε είναι να μείνετε ικανοποιημένοι μακροπρόθεσμα από την αγορά σας.